We own the world


Stämplar in 12.00.
Bakar 5 satser chokladbollar. Strössel och pärlsocker överallt. Plockar och städar. Tar emot kunder. Torkar bord.
Vid 15 kom Filip. We connected, kul att få någon att prata och skratta med. Ett leende på läpparna hela dagen, ont i kinderna... haha :) Kul!  Filip gjorde så att dagen blev mycket roligare.
Ätar mat, fortsätter jobba. Inte mycket kunder alls.
Busar med Filip, kastar pappersflygplan. Vi lärde varann lite mer om varann, fick en inblick i hans liv.
Tiden går segt. Tills slut blir klockan 19'00. Jag och Filip går iväg med sopor, jag klagar hela vägen så han får ta soppåsen som var såå tung!
Plockar och städar. Tar in stolar.
Stämplar ut 19'05.

Hanna och Lisa messade under dagen och sa att de inte skulle sova i Lisas båt, utan i Torpet.
Jag kände verkligen inte för att sova där igen, tyvärr. Lite synd, men men :/
Hemma och tar det lugnt istället.
Imorgon vet jag inte, hitta på något med Nanna kanske? :)

Nu ska jag läsa i min bok, pusshej.





Så här kul hade jag på jobbet i förrgår! Finns SÅ mycket att göra.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]