We're caught in a trap

HEJ

Jo jag vet, jag skulle ju jobba idag? Ja det trodde jag med!
Men när jag kom till jobbet så var Sofia, den andra tjejen där istället och jobbade, och hon sa att det inte stog att jag skulle jobba idag.. nehepp... så det var bara att stämpla ut igen och köra hemåt!
När jag kom hem så ringde pappa min chef och snackade lite, och det hade tydligen blivit ett litet missuppfattande.
(ja, jag vet att det låter konstigt att pappa ringde, men jag har värsta tlfn skräcken och pappa blev så arg att han kände sig tvungen att ringa och fråga vad det var som hade hänt!)
Men imorgon ska jag jobba igen.
Jag är faktiskt rätt glad över att jag inte jobbar idag, jag hade verkligen noll lust att jobba idag!

Har skrapat färg på garageväggen, hela väggen ner mot marken är klar, nu är det bara att ta en stege och skrapa det sista uppe vid taket, puh!
Det är nog värt besväret sen när jag får lite betalt för det, hehe.
Halv två.
Ska nog ta och kika lite på svt play, och se om jag kan hitta nåt kul program att se på en stund.
Det är ju lördag idag, hm.
Synd att Hanna är vart hon nu är med familjen, saknar henne redan! :) Våra tjejkvällar är bäst i världen.
Åh, det är Sommar på radio nu, och den som pratar spelar "Suspicous minds" med Elvis! Det är nog min elvisfavorit. Älskar Elvis Presleys låtar :D


Jag tror inte att tiden läker alla sår, jag tror tiden är såret.
/MickMars, Mötley Crüe.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]