Words

Haha, kom precis ihåg lite roliga stunder från torpet igen, som jag glömde berätta om.

Hanna och Lisa skulle ju upp och paddla kanot  och bada halv fem på morgonen, och då låg jag och sofia kvar och sov.
Jag hade tydligen lagt mig på Lisas kudde under tiden de var borta, och när de kom tillbaks så tror jag att jag vaknade av att Lisa säger; "Hon ligger på min kudde...." Och Hanna; "Det går ju inte att sova här, Sofia tar ju upp hela min plats..."
Sen tror jag att jag somnade, och vaknade igen när Hanna gick ut och pratade med Patrik... eller så var det när de skulle gå ut halv fem på morgonen.
 Omg vilken konstig morgon! Vi gick och la oss halv 4, (iaf jag, sofia & lisa) Hanna satt uppe och läste och gjorde andra saker eftersom hon tyckte det var onödigt att sova när hon ändå skulle upp 40 min senare.
Vaknade när de gick, sen sov jag till 11.  Ja, det blev nästan som jag och Sofia sa igår, att vi skulle dygna! :D
Mycket mysig helg!

Jag längtar så till nästa sommar, för då har Jag och några andra tjejer bestämt oss för att ta en roadtrip upp till Kiruna, eftersom Hanna har en stuga där uppe. Och antagligen har antagligen nån av tjejerna körkort då! Det hade varit SÅ kul verkligen! :D

Och idag får jag äntligen min data, Fred har lagat den åt mig. Så snällt av honom :)
Längtat ihjäl mig efter datorn. <3 :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]