090618

hejsvej.

Torsdag idag.
Igår var jag med Nanna, vi käkade glass på torget, checkade affärer, och sen åkte vi moppe hem till henne och myste film. Jag glömde min kamera där också. Great.
På kvällen kom Freddis hit, vi åkte och handlade mat, pasta carbonara + sallad blev det. Mästerkockarna nr1! :)
Saknar dig redan, kommer dröja ett tag tills vi ses igen.
"Efter midsommar nån gång"
Visst låter det avlägset? Som om midsommar var 3 veckor fram och efter det skulle vi träffas...

Idag blev man väckt av att syster klampade in i rummet och tände taklampan och drog upp rullgardinen.
"Mamma ska åka och handla om en timme, hon vill att du ska med".
Nej tack säger jag bara. Nanna ska ju lämna kameran sen. Då kan jag ju inte åka nånstans.
Oj, just det ja. Måste nog gå och sätta på mig lite kläder, haha.

Pusshej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]