18:17 - 18:26

Helgen har varit världsbäst.
Började med att åka buss till Lysekil, där jag sov hos Fredrik 2 nätter.
På lördagen hittade vi på lite saker, träffade fredriks kompisar, han spelade fotboll och jag ägde alla på dart.
På kvällen watchade vi swe-dan matchen hos en annan kompis till honom. Det gick ju som det gick. Inte alls rättare sagt.
På söndagen åkte vi hem tillsammans och Fredrik sov över tills idag.
Jag älskar helgerna med dig.

Idag kort måndag, imorgon kort tisdag med picknick och kubb på fästningen.
På onsdag slutar jag ettan.
WONDERFUL.

Mitt sommarlov känns fortfarande en aning diffust, men jag vet att jag ska jobba.
När vet jag inte. Men det känns bra. Detta kommer bli en dunderbra sommar känner jag på mig.

Håkan var med på Söndagsparty igår. Jag dog lite i taget.
Han är nog den största person som berört mig så mycket med bara texter, ord och musik.

Puss.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]