a computer free week....

hejsvej.

Ville bara säga att jag inte kommer ha någon dator denna veckan, m&p åker ut med segelbåten hela veckan (vilket ioförsej är rätt nice för då är ju vi ensamma hemma) Men de tar med sig mammas dator. Så nu kommer jag inte ha något att roa mig med alls. Icke bra. :/ Längtar tills jag börjar jobba och får lite egna pengar, spanar nämligen på en ny dator till mig. :)
Kommer förmodligen uppdatera min mobilblogg från mobilen, www.fridabus.blogspot.com , checka in den :D
Rätt nice o ha internet i tlfnen.

Pusshej

Kommentarer
­ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har!

Är allt bra denna soliga dag?



Titta gärna in min nya roliga funktion på bloggen :)



Kram

2009-06-22 17:48:08
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]