färdigjobbat / bday

jaha, då vart det färdigjobbat för denna veckan då! :)
Nice att bara jobba 2 dagar..

Idag fams det lite att göra i cafét. Jag stod och gjorde mackor hela morgonen, sen servade jag kunder och pysslade.
Börjar komma in i det nu, går lättare och lättare. Men tiden gick ändå supersegt och vid 3 var jag glad att få åka hem.
Hum hum, inget nytt har hänt sedan jag skrev igårkväll, jag smsade Fredrik och frågade om han var ledig nån dag och om han ville följa med ut med båten, han svarade "maybe baby". På vad vet jag inte. :)

Jojust det, min älskade Eddie fyller 17 idag! Grattis sötnos! Hoppas du får en toppenbra dag.
<3<3<3<3<3

                                       


Nu ska jag sätta mig och kolla på kläder på nätet, www.bubbleroom.se, www.hm.se, nelly.com uppskattas mycket just nu!

Pusshaj.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]