första dagen på sommarlovet

Idag är det första dagen på mitt sommarlov. Det känns skönt. Har inte planerat något speciellt för idag, freddis kommer hit ikväll igen.
Igår var ett par kompisar här och vi såg på film och hade allmänt kul. Fredrik var här också, men han satt på nedervåningen och kollade på sverige matchen. 4-0 mot malta. Hurra.
Skolavslutningen igår var kort. Kom till skolan vid nio, lyssnade på rektorn och två es klasser spelade upp några låtar, sedan var vi fria. Jag, eddie och Nanna städade våra skåp och åkte sedan hem till mig. Bakade kladdkaka, spelade dart, skrattade och väntade på Fred. När han kom så åkte vi iväg 4 pers  i hans epa och köpte jordgubbar, glass och godis.
Avslutningskvällen kunde inte bli mycket bättre :)

Nu har klockan blivit halv tolv, och jag har fortfarande inte kommit på något att hitta på idag.
Det blir nog till att chilla och mysa idag. Har ändå inget bättre för mig.

Jai perdu mes repères
Je nage en eau trouble
Emmène-moi aussi loin que possible
Les paysages défilent et la brume se dissipe
Grâce à toi à nouveau je respire




Swedish Summer I Love

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]