Härlig helg

Åh, hade skrivit ett jättestort inlägg om helgen men det försvann, damn!

Fredag;  Fredrik hämtade mig, vi käkade hos han, kollade fotboll, sen stack han och jobbade och när han kom hem kl. tolv sov jag.

Lördag; Åkte och hälsa på freddis farmor, sen skulle vi ut till nån strand med en vattenskoter.
Fredriks kompis hämtade oss och vi åkte ut med vattenskotern. Jag var lite rädd innan, men det var askul! :D
Vi spenderade ung. hela dagen på stranden med fredriks kompisar, vi grillade, solade, badade mm. :) Asnice.
Sen åkte vi hem med nån båt och hälsade på freddis farmor igen, sen stack vi till Peter och satt och snackade medans dem åt. Gick hem och duscha och gjorde iordning oss, sen blev vi skjutsade till Peter igen där vi grillade, satt och snackade, lyssnade på musik mm. Vid 11. ung drog vi vidare till Glenn, som var med på stranden på dagen. Han hade nån fest hemma hos sej, men de andra gick rätt tidigt. Jag och Fredrik stannade lite, fredrik välte ut sin drink över golvet, eehehe.. Sen ringde vi efter en taxi och åkte hemåt.
Sommarens hittills mysigaste och varmaste dag! :D
Jag brände mig efter solglasögonen på näsan... icke bra.

Söndag; Vaknade och gjorde iordning oss, åkte ut till golfbanan där Fredrik skulle ha golflektion. Jag satt och kollade på. Var massa småkillar som var värsta golfpro's där, hehe :)
Sen åkte vi och käkade här på Tjörn, Fredrik körde hem mig och sen åkte han och jobbade.

Sitter och lyssnar på Takida nu, spotify<3
Ska hoppa in i duschen, as varmt idag igen :)
Saknar redan Nanna som är på Öland denna veckan!
Börjar jobba imorgon, hoppas det blir kuuul! :D

              

     
           


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]