förhoppningar och regnbågar

Idag är en bra dag känner jag på mig.
Till att börja med fyller sötaste Lina 17 år idag. Grattis underbaring.
Vi sjöng på engelskan, det lät hemskt eftersom Lina är grymmast på att sjunga.

Nu sitter jag på fotolektion utan lärare och ska egentligen skriva vidare på mitt och Eddies reportage om O'learys.
Det går inget vidare känns det som. Jag tror att vi skippar det ett tag.
Jag tror att det bara är Lina och Emma som skriver på reportaget, jag hör att de andra sitter och kollar på YT och facebook.... bilddagboken är för tillfället nere, tyvärr haha :)

Förhoppningsvis ska vi går hem till Lina på håltimmen, spela mario kart! ^^

Men nu ska jag och Lina gå och kissa, pusshej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]