ibland gör man rätt ibland gör man fel

 - lev med det.

Markus Krunegård gör helt underbara låtar och hans album Markusevangeliet är grymt :)

Idag är det söndag och jag tänkte sätta mig och pyssla med min hemtenta jag fått i historia.
Franska och amerikanska revolutionen....gud så kul. Men det finns alltid tid för lite Scrubs också. (:
På måndag (imorgon) har jag tänkt mig att jag ska ha en filmdag! Skall ladda ner hur mycket filmer som helst och köpa lite gott att äta och bara mysa framför datorn .... Så jag behöver filmtips!!

Hmm, det var nog det jag hade att säga idag , puss see you

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]