lovely

Haha, har suttit jättelänge med att få till precis rätt thumbnail , profilbild! Omg vad krångligt det var... Men hoppas denna blir bra iallafall.

Lovely söndag. Or not.
Har sökt jobb hela dagen, tror jag har sökt 8 jobb idag!! Hoppas att jag verkligen får ett nu, jag vill ju verkligen ha ett.
Lite senare på kvällen så kollade jag, mamma och pappa på Patrik 1,5 och åt glass :) Mysigt.

Imorgon är det redan måndag igen, som tur är har vi bara slappa lektioner, nicos lektioner är ju så softa. Har de fram tills klockan halv tre, då jag har historia.

Men nu måste jag gå och bestämma kläder tills imorgon, om jag inte gör det dagen innan så byter jag ungefär 3 gånger på morgonen, vilket kan göra till att jag kommer försent till bussen och det vill vi inte!
Hmm, undrar om jag har något snyggt att ha på mig...?  I guess not.

Puss och hej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]