Och så går en dag i våra liv och kommer ej åter

hej kära blogg.

GISSA VAD?
JAG SKA GÅ PÅ MARKUS KRUNEGÅRDS KONSERT DEN 2 APRIL MED SÖTOLIVIA!
Jag är så lycklig.

Idag har det varit en väldigt vanlig måndag.
Imorgon ska jag följa med min kusin till någon barngymnasik hon är ledare för, ska kanske börja jobba där till hösten....men vet inte riktigt om det är jobbet för mig. Jag är ju inte världens största fan av barn. Vare sig de är 9 eller 15 år. Så , har verkligen inte bestämt mig. Liksom, tänk er, Jag , gympaledare för en grupp småungar? :D Hahahaha måste jag säga. Men kanske blir kul, vem vet.

Hmm, nu ska jag nog gå och äta ananas youghurt och läsa i Harry Potter boken.

so long
pusshej
saknar dig

Kommentarer
Anonym

Du kommer att bli världens bästa barngympa ledare!!

Orsak: för att du vet hur det känns...

Jag tror att det skulle vara ett kanon jobb för dej.

Nu får du ju verkligen en chans att förändra din syn på barn. När du har träffat dem så kommer du att känna: Guuud så söta dom ee´´´!

Om din kusse Sara kan så kan du!



Kram från en mamma någon stans i världen!

2009-03-16 22:31:17
Anonym

Du kommer att bli världens bästa barngympa ledare!!

Orsak: för att du vet hur det känns...

Jag tror att det skulle vara ett kanon jobb för dej.

Nu får du ju verkligen en chans att förändra din syn på barn. När du har träffat dem så kommer du att känna: Guuud så söta dom ee´´´!

Om din kusse Sara kan så kan du!



Kram från en mamma någon stans i världen!

2009-03-16 22:32:04
Olivia

<3

2009-03-17 12:03:55
URL: http://ovlivia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]