snö och sol

tja, det svenska vädret överraskar oss igen.
Igår vart det först strålande sol, sen började det plötsligt hagla.
Idag var det minus grader, det som var sol hela veckan!
Snöade gjorde det också...

Haha, jag retade Eddie idag på fotolektionen, jag satt och sa "Eddie det snöar " konstant i en kvart, han blev arg kort sagt. Sen har vi suttit i ett rum och skrattat hela dagen. Spelat in massa videor när jag och Lina skrattar..
Vi har så kul varje dag :) <3

Idag har jag mycket att göra!
Ska plugga på feting idrottsprovet som är imorgon och ska ringa massa jobb ...

Imorgon ska jag och Nanna gymma, längesen nu!! :)

Men nu får jag käka nåt innan jag kurrar ihjäl.

pusshej:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]