Första maj

igår var det första maj.
Jag och Hanna hade sedan länge tillbaks bestämt oss för att bada i havet den första maj.
Väldigt motvilligt cyklade jag ner till hamnen och mötte Hanna.
Hanna var snabbt nere i vattnet men jag som är världens fegis (enligt vissa, hrrm!) segade as länge.
Men till sist doppade jag mig till magen och det räckte, mina ben frös till is...
Aja, årets första dopp vart det iaf.

På kvällen åkte jag moppe ut till kyrkesund, där färjan till Härön gick.
Jag jobbade min första kväll på restaurang Magasinet , det var faktistk jätte myyysigt.
Det var ett stort sällskap på 30 pers som jag och en annan tjej skulle servera och så. :)
Sen vid 22 gick färjan hem. Jätte trevlig kväll faktiskt. ^^

Idag hoppas hoppas hoppas jag att Eddie kommer till tjörn , så vi kan åka till Skärhamn och kolla på när Nanna badar. Och Fredrik kanske jobbar i skärhamn, då kan vi hälsa på han maybe maybe. :)
Men nu får jag nog gå upp , solen skiner och jag ska passa på att sola lite, tror jag!

Pusshej




Underbart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]