långhelg ftw

En helt underbar långhelg har det varit! :D

Onsdag, ledig;
Eddie kom hem till mig, vi spenderade dagen med att åka moppe, se på film och annat kul.
På kvällen kom Nanna och Fred, jättemysig dag!

Torsdag, ledig;
Åkte och träffade Fredrik på museet, sen sov han hos mig.

Fredag, ledig;
Åkte till std med syster och köpte bikini och shorts :)
På kvällen kom Fredrik och hämtade mig och sen sov jag över hos honom, mys.

Lördag;
* Se på askäss film
* Spela golf
* Äta glass i en park
* Träffa fredriks farmor+farfar
* äta, se på robinson
* åka hem </3

Idag, söndag har jag inte gjort nånting kul...
Men som ni vet så hatar jag söndagar , finns inte ett dugg att hitta på.
Imorgon måndag och skola, blandade känslor...Men som tur är så är sommarlovet snart här och det ska bli riktigt riktigt nice!! :D

pusshej


 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]