Nyckeln till lycka är att släppa idén om perfektion

tja nice

Var i stan igår med Eddie, jag köpte mascara och hörlurar. Eddie köpte chinos, skärp och solglasögon.
Riktig kul dag, man kan verkligen vara sig själv med Eddie. Du är bra, sötnos.
Nu har syster åkt till sin boyfriend ett par dagar, jag blev än en gång själv :) Det är rätt bra att ha en syster som man kan låna kläder av. Idag är jag rosa. Riktigt rosa. Fick lite blickar i skolan, men om man är kortast på skolan är det ju sånt man lär sig leva med! :D
Nationella i engelska imorgon och jag vet inte vart salen ligger, bara namnet. Tänk att jag inte lärt mig var alla salar ligger efter nästan ett helt år! Btw, om 5? veckor är skolan slut, shit vad fort det har gått!
Jag längtar tills på fredag.
hejsvej


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]