1207 091123

howdy howdy.

jag sitter i skolan och skriver, har foto. Men vi sitter mest vid datorerna och grejar.
Idag är det sista dagen louise är hemma, tråkigt! Nästa gång vi syns är när vi ska åka till sälen. Hon snor med sig min svea-väska..busigt.
Igår så skulle vi se på en film på kvällen, men mamma fick typ ett ryck och började städa hela huset! Vi skulle ju ha en mysig kväll framför tvn? :(

Nej nu längtar jag efter snön och skidåkning! Inte långt kvar tills vi åker, 3 veckor eller nåt....:)


Haha, alexandra sa en rolig sak förut;
- Jag hatar fiskar! Iallafall dom som är under vattnet....




LO OCH MEJ !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]