a statement of the model

Jahaja.
Eddie har hittat hem till mig, just nu är vi extremt osociala. Eddie sitter med sin dator och jag med min, i soffan framför tvn. Otroligt underhållande.
Jag tog ett kort på mig, och Eddie kom med i bakgrunden, precis när har gjorde en jätterolig min!
F: Hahaha.. vad synd att jag blev ful på den, annars hade jag lagt upp den på min blogg!
E: Nej du får inte lägga upp den nu när jag är så känd att jag har 1 läsare på min blogg.........

Hahaha, naww. Eddie har inte så många läsare, så här är länken till hans blogg så att han kan få lite mer läsare. Eddies Blogg :)


Kommentarer
Hanna

Hey handsome! haha nä men, det är min kusin det (:

2009-11-08 12:36:58
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]