and the truth be told




Ligger i soffan och kikar på Idol. Har käkat middag och sånt där.
Har massa ont i min rygg, vet inte varför, men ska lägga mig på spikmattan och hoppas på att det blir bättre! :)
Skolan schema såg ut såhär; Bildverksamhet, svenska, engelska och mediekommunikation.
På bilden idag var jag såå omotiverad! Vi ritade perspektiv målningar, och det är roligt men svårt, tycker jag.
Har ingen fantasi och ulf bara skrattar åt mig, haha jag är så kass när det gäller sånt.. :D Men han är bra, Uffepuffekalaspuffe. (internt)
Nu är jag sååååå seg i hjärnan så jag borde inte få skriva blogginlägg.
HAHAHA omg, nu kom com hem reklamen!!! HAHAHAHA, två gamla damer(haha) som gör om massa olika reklamer och filmklipp...watch it!
Åh, sony ericsson Satio, den verkar urbra! Frida Wants.
VODDLER
! Längtar så mycket tills det kommer ut...det är en spotify tjänst, fast man kan kolla på film istället för musik! Så man kollar på gratis film...... Frida Want Even More.
Nej nu ligger jag ju bara här och snackar om vad jag vill ha.
Nu börjar idol igen.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]