det skulle ju va dans, dans, dans!

En av de bästa verserna av sveriges Gud, Håkan Hellström.

"Sprid ut bensinen över solnedgången
Riv ner staden
Häll ut havet ända bort till horisonten
Tysta ner musiken
Hon kommer aldrig hit igen"










Får se om det blir något nästa år, nu senast sa han att det skulle dröja ett tag... inte för länge hoppas jag!
Håkan är min absoluta favoritartist genom tiderna, och har alltid varit!
Om jag måste välja någon av hans låtar så blir det Nu kan du få mig så lätt och Kärlek är ett brev skickat tusen gånger, och Tro och tvivel. Kan inte välja bara en!



Videon är ju helt magisk.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]