Don't you wrong or right me

tja.

sitter och liiissnar M.J. Han är bra, han.
Weell, idag var det en bra dag!
Vi hade idrott, Handboll som jag trodde skulle bli piss, men det var jättekul! :)
Sen fick vi skolkatalogen, och tja....utsidan var snygg iallafall.
När jag och Nanna skulle gå hem så fick vi masa heliumballonger som de hade haft på releasen av skolkatalogen. Haha, helium är ju helkul! Jag lät jättepipig....hihi.



Vet ni vad? Våran klass skulle ta vaccinet för svinis vecka 50, men nu sa våran lärare att vi skulle ta den imorgon? WOOOT. Usch och fy, jag vill inte! Well well, lika bra att få det gjort I guess.



Är ensam hemma just nu, ska kanske se någon film. Har ju inte testat Voddler än, hihi! Hoppas det är något att ha.
Lyssnar på kent - töntarna nu, amagaaaaaaaaad den är bra allstå. lyssna lyssna på den!

Lägger upp todays news och kanske nåt annat kul senare, pusshäjj stalkers!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]