For you I'd wait til' Kingdom come

Ett ord. Västtrafik.
arghhhhh, västtrafik är så kasst nu...imorse skulle Nanna på min buss från Nösnäs, och busschaffisen släppte av några, och Nanna sprang för att hinna ikapp och stog vid dörren, men han bara körde ifrån ... Jaha? Har hade säkert tunnelseende, såg bara rakt fram och visste inte vad backspeglar var.
Och när jag åkte hem med orust bussen, stannade den inte på stenungsön som den ska och släppa av alla från Mimers och släppa på andra...yay. Good shit .
Jaja, slutklagat.

Lyssnar Coldplay, som för övrigt nog är mitt favoritband just nu.
Bettys päls luktar shampoo, jag badade henne igår. Hon såg ut som en blandling av en nakenhund och en apa. Vad nu apan kom ifrån vet jag inte, men hon var ingen katt iallafall. Läskigt. Men hon blev ren, fast hon satt och darrade hela dagen efteråt. Nu ligger hon här bredvid mig och sover....

Idag på idrotten hade vi värsta fys-passet! :) Först en grym hinderbana, och sedan styrketräning med viktstänger(?). Det var iallafall jättekul! Hade ett litet styrkepass framför tvn igår med mina vikter, det är kuuuuuuul. Och nästa vecka på idrotten ska vi vara på Sportlife och träna! :D Det ska bli kul.


Time for food.
XOXO/ Frida





Hos Hanna
tycker om er mycket <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]