hiss diss



1. Voddler
Hallå! Det funkar ju inte att kolla på en enda film? Laggar och stänger av sig. Utveckla det så att det funkar innan ni lanserar det!

2. Dessie och AmandaVarDet
Har inte fattat grejen med dessa två fjortisar som sitter och skriver om deras otroligt tråkiga vardag?
Dessie speciellt som skriver om hennes fyllor och fester hit och dit, skärp er? Lär er blogga på riktigt, kolla på Paow, hon är inte riktigt så fjortisaktig som Dessie iallafall. :)




1. Biobesök
Älskar att sitta i en mörk biosalong med en påse godis och nån jag tycker om bredvid mig.
Denna helgen kommer bli top noche, för jag ska nämligen på bio 2 ggr! :)

2. Marabou Vinter
Åh, smakar juuul. Men inte sådär överdrivet, utan helt enkelt vinter! Gott.

3. Tjuvlyssnat.se och tjuvtittat.se
Älskar dessa siter! Så roligt.



Allstå ursäkta mig, men det här är något av det värsta jag vet....



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]