hiss&diss



Blondinbella
Hon vågar stå för sig själv och skriver en bra blogg om hur man ska göra för att må bra, få bra självförtroende mm. You go girl!

Långhelg
Men yummie, ledig fre,lör,sön,mån är inte helt fel direkt!

Photoshop
Ah, jag hade aldrig överlevt utan detta underbara program! PS my best friend<3

Mina underbara vänner
Åhh, jag älskar er!! You makes my day. Ni vet vilka ni är.
Ett visst gulligt par som är sötast i världen, en viss pojk som precis börjat blogga....
De gamla vännerna från förra klassen - jag saknar er!



Kissie

ahh, ibland går hon för långt, eller hur? Hur kan hon leva med att hon sårar folk när hon skriver såna idiotiska saker i sin blogg. Kissie, gå och lägg dig!

Päls
BIG nO nO! Snääälla sluta bära päls, tänk på alla djuren som fått sätta livet till bara för att du ska få vara fin..? Tänk på att de drar av djurens päls medans djuren fortfarande lever.... fysate!

17
Åldern allstå. 17 är en så onödig ålder. Jag menar, när man är sexton får man övningsköra, när man är 18 är man myndig. Vad får man göra när man är sjutton? Precis, ingenting. :(



Haha, jaaa jag har aldrig sagt att jag är normal! :D

Kommentarer
Eddie

Hahah, tack:D<3

Hatar btw kissie oxå och att bära päls, ush! stackars läsare och djur:(

2009-11-14 19:29:52
URL: http://ojdoj.blogg.se/
FELICIA

fin blogg ! :)

2009-11-15 15:30:21
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]