hiss&diss










Martin Stenmarck.
Hans nya album, och hans gamla låtar är så underbara. Lyssna på spotify!

Jeansleggins.
Så snyggt och jätteskönt att ha på sig. Man kan änvända dom som leggins, men också som ett par jeans :)

Träningsdvd
Jag och mamma tränar inför skidåkningen i jul, en dvd framför tvn. Hur bra som helst och man rör på hela kroppen. Jättekul!

Farsdag
Grattis Pappa! <3 Mysig dag, helt enkelt.



TV-Shop
Jag & Eddie sitter vid tvn, och tvshop är på. Så otroligt dåligt! Jag slår vad om att grejerna inte ens funkar, och bilderna på smalare tjejer har dom ju bergis photoshoppat snyggare och smalare.
LIE!

UGGS
Omygod, vart ska jag börja? Visst, det är många som har det men jag skulle aldrig ta på mig ett par. Min åsikt är att de är urfula. Ser ut som ett par långa innetofflor? Sjukt fult.

Bloggkrig
Barnsligt! Att de stora bloggarna bråkar med varann bara för att få publicitet och uppmärksamhet är så patetiskt. Sluta bloggbråka, varför liksom?

 

Hope you enjoy it ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]