I have a dream.



En stor dröm jag har är att bli Polis. Jag skulle jättegärna vilja bli något inom polisen, åka runt i en polisbil och patrullera. Eller något inom kriminalbiten, syster läser ju kriminologi och det verkar intressant.
Jag vet inte om denna drömmen någonsin kommer att förverkligas, men det är en stor dröm jag har.
Väktare är också ett alternativ.
Om det inte blir polis, som det nog inte kommer bli eftersom mina betyg inte räcker till, så ska jag självklart satsa på fotograf! Läser ju media så något inom media måste det ju bli.....

Now you know some more about me ;)





Om jag tar mig så långt till polisyrket ska jag självklart glassa runt i en sånhär grym bil! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]