I'll go crazy if I dont go crazy tonight

Vissa människor allstå....tror att de kan äga människor hur som helst. De retar upp sig för minsta lilla grej och gör a big thing out of it. Förstår verkligen inte vad som är meningen med det? Låt folk leva sitt eget liv, och lägg dig inte i.

Enough spoken of those things.

På tapeten imorgon är det matte och foto som gäller. Relativt kort skoldag, väldans skönt.
Just nu går "Och så kom Polly" på tv, även fast jag inte hängt med alls och det är inget ljud på så kikar jag lite på den.
Känner mig väldigt tom just nu. Förstår inte hur vissa personer tror att de kan bete sig hur som helst, men som sagt enough spoken of that. Punkt.
Jag tror att jag ska gå och lägga mig snart. I min skööna säng, ska bli otroligt nice. Eddie sov ju över, så igår blev det seent. Tror att vi gick och la oss vid 2 nångång. Och imorse steg jag upp rätt tidigt för att gratta pappa.
Cykla till häggvalle damm imorgon, yiippie. hoppas det inte regnar. (och jag lovar, det kommer det att göra eftersom jag skrev sådär)
Men anyways.
Time for bed.

Puss och kram,
Frida

Kommentarer
LINDA OLOFSSON <3

sv; Det har min också varit.

Sicken tur =)



/Linda

2009-11-08 22:55:38
URL: http://difficult.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]