in fact

Navy CIS rekommenderas. Första gången jag ser det, good stuff.
Jag är trött och mina läppar är sweintorra. Och så har jag bitit upp dom . fresch.

Jag har funderat på en sak. Jag skulle vilja börja i boxning. Tänk vad kul det skulle vara! Äöskar att boxas och det är hur bra träning som helst. Bara det att jag har ingen att göra det med. Och hur kul är det att börja i en sport helt själv...? Nje, får fundera på det där. Kan man köpa en boxarsäck nånstans o hänga upp?

Imorgon när jag vaknar ska jag träna ett friskis pass, sen så blir det nog att tvätta lite...mina kläder är smutsiga allihopa. lalala, men jaja. kul liksom.
Måste gå och smörja in mina läppar med nåt, kan inte röra på dom utan att dom går sönder. Freschness, right Eddie? :D

see ya


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]