its all about the wordplay

haii
Vet ni vad?
Jag kom fyra i filmtävlingen!!!! :D Jag är glaad för jag har vunnit Voddler! WEEEEEEEEEI =D
Har precis rensat min dator lite, det var bara 2 gb ledigt...och nu har jag 14 gb ledigt... Pappa har nämligen skaffat Indesign till mig :D TACK PAPi <3
Och jag tror att voddler tar en stor plats på datorn, och det gör indesign också. Jag med mina tusentals bilder, uhuuuu...Men det får nog plats ändå.

Sammanfattning av skoldagen; helt okej. finns inget mer att säga om det, haha!



bild från i somras.
förresten thailand förföljer mig. det är helt sjukt. överallt dyker det ordet upp.
till och med i mina nattdrömmar...?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]