jag vill till solen.

Jag vill åka till något varmt ställe. Nu. Allt här hemma är så olidligt trist och grått och hemskt.
Det ligger löv på marken, himlen är grå och luften är kall.
Såna här dagar längtar man tillbaka till grekland...
Det hjälper ju inte ett dugg att jag drömde att jag skulle till thailand i 2 dagar inatt! Damn vad arg jag var när jag vaknade! :(


Ni glömmer väl inte att rösta på min film? Jag behöver din röst!! Ta chansen att vinn en voddler invite samtidigt!
Snälla, rösta på min film...:) rösta här!






Bilder från Karpathos - 06

<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]