Ny Kategori!!

Har gjort en ny kategori, Visste du att..? Där jag kommer skriva om häftiga saker, och lite onödig fakta om mig mig ;)
Så här kommer mitt första Visste du att..? inlägg :)




- Jag är superkort, har alltid varit kortast i klassen. Endast 148 korta cm, men jag gillar min längd, den gör mig till den jag är! :)

- Musik är jätteviktigt för mig. Jag kan inte åka buss eller bil utan ett par hörlurar i öronen.

- Scrubs är mitt absoluta favoritprogram i hela världen tror jag. Jag älskar deras liv, och önskar jag kunde jobba på ett sånt mysigt (men sjukt) sjukhus! :)

- Jag är rätt osocial, är endast social med de jag känner mig tryggast med och verkligen kan prata med. Så fort det är nån jag inte känner mig trygg med så sitter jag hellre tyst och lyssnar istället.

- Jag tror att jag alltid kommer jämföra andra killar med Han, eftersom Han var allt jag ville ha (:

- Jag älskar men samtidigt hatar hösten. Älskar alla snygga kläder, stickade halsdukar, tjocka jackor, vantar och kängor. Älskar också tända ljus, varm oboy, mörkret osv. Hatar att det är så damn kallt när man står och väntar på bussen. Imma på glasögon är inte jättekul heller....haha!

- När jag hittar nån låt jag gillar, lyssnar jag sönder den så jag tröttnar på den :( Vad hemskt. Just nu älskar jag Gives you hell - all american-rejects, får sluta lyssna på den så mycket!

- Just nu ligger ungefär 89% av min garderob på golvet, och resten är typ i tvätten. Damn, vad ska jag ha på mig imorgon? :o

- Jag vill kunna prata engelska flytande, undrar om jag skulle kunna göra det om jag tex flyttade till ett annat land nu? Vill! Räcker min engelska till..? Återstår att se när vi ska till England i trean ...Eller just det ja, mamma och pappa, vi åker till london nästa år!!! Jag måste öva mina engelska erfarenheter! Pickadilly Circus here I come...

- Jag tror att jag har ätit sniglar? Eller M&P, gjorde jag det i france? Eller var jag för feg för det...låter som mig...

- Jag har varit i två kontinenter, omg känn statusen liksom! Haha nejmen afrika var coolt!

- Jag är kissenödig. Om en kvart ere scrubs time!








Kommentarer
Amanda

Hej!

Du jag har en liten fråga.. Har lagt in en bild på när man jämför vem av kändisarna som bär klänningen på bilden bäst?

Skulle vara roligt om du var med och tyckte:)

Om du vill altså!!

Kramar!

/Amanda

2009-11-04 20:41:54
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]