onsdag och kalla fötter



HEJ :D
Idag är det en kall och höstig onsdag. Jag pluggar. Och photoshopar.

Detta har / ska min dag bestå av  än så länge:



Mmm, träningsvärk ja. Jag visste det. Känns i benen och i armarna, vilket är bra för då tog jag i igår =)
Idag har varit en väldigt produktiiiiv dag, med multimedia som start. Där fick vi tvåor tilldelat att göra skyltar om våran gymnasielinje och program, som ska sitta uppe på skolan vid Öppet hus nästa helg. Då kan små nior komma dit och kika hur vi har det på media :) Vi ska göra skyltar som visar vart vårat program ligger och vart det olika ämnena ligger. Verkar kul, egentligen skulle treorna göra det men våra lärare tyckte att vi duktiga tvåor kunde få den uppgiften istället (: Hehe. Öppet hus är så soft, förra året satt vi i en datasal och pysslade med photoshop och gick runt i skolan och visade lite media salar. Kompensationen för att vi är i skolan på en lördag är att vi är lediga på måndagen istället, det är väldigt nice.
Men nu fryser jag om fingrarna och fötterna, får ta och göra lite varm oboy.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]