överdriiiiiiiiivet - frida har en åsikt

Halloween allstå.
Varför liksom?
I sverige tycker jag halloween har blivit sjuuukt överdrivet, alla klär ut sig och festar som jag vet inte vad, men hallå, hur kul är det egentligen? Att klä ut sig till spöken mm? Visst, det var ju ok när man var mindre, men nu när man är lite äldre?
Well, jag förstår mig verkligen inte på det och jag tycker det är urlöjligt. Det är min åsikt om denna överdrivna helgen. Liksom, halloween kom från usa först, och det betydde att man skulle tänka på de döda?

Jag gjorde inte alls så mycket igår. Först åkte jag, mamma, pappa in till gbg för att byta mammas mobil. Sen gick vi i affärer på avenyn lite. Efter det så åkte vi till Farfars grav på kyrkogården. Första gången jag var där, jättefint var det.
När vi hade vart där så åkte vi upp till farmor en stund och fikade och satt där och pratade och mys.
Sen var det dags att åka hem. Jättemysig dag (:
Kan bara säga att jag ÄLSKAR mina High heels! Fast man får sjukt int i fötterna efter en dag i gbg.. :)

Just nu håller jag på o pluggar lite matte, sen vid 3 börjar IFK-AIK matchen! Så då sticker jag hem till Hanna och ser på den med henne <3 :D

Just det jag, i fredags var jag hos Hanna också. Var massa från gamla klassen där. Hur skoj som helst.
Vi åt, sjöng singstar, kollade på idol, snackade och sånt. Askul att träffa alla igen.
Lägger upp bilder kanske snart....

PUSS och KRAM

Kommentarer
Kantarell

Haloween är ju skitkul!! visserligen börjar det bli mer och mer en ursäkt för att dra ihop en massa folk och ha fest men det är ju skitkul också! XD

2009-11-08 13:10:07
URL: http://svamptrion.bloggsida.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]