plugg

Sitter och pluggar svenska B och käkar chokladkräm med banan, (instuderingsfrågor is not the shit allstå.)
Lyssnar på spotify med, jag gillar.

Efter det här måste jag läsa i min engelska bok också, About a boy.

Var på spotify (sportlife skare ju vara ) med klassen idag, roligaste idrottslektionen typ.
Jag prövade jättemånga maskiner och grejs. Brände en massa kalorier , hihiihihi.
Roligast grejen var ju nån man trampade och använde armarna på, för det var en TVskärm på den ....så typiskt mig :D Så jag satte i mina hörlurar och såg på nåt bloggfotograf reportage grej. Fanns en fläkt på maskinen också, men jag är så kort så jag nådde inte upp till den :(

Men nu måste jag continue to plugga.
Förresten pappa poppar popcorn downstairs.
Hahaha, vilken rolig mening! "Pappa poppar popcorn" :B
Jag vill också haaaaa.

PUUUUUUUUSSS stalkers



FRIDA <3 SPOTIFY!!!!!!!!!!

Kommentarer
Olivia

HAHAHAHAHAHA "Var på spotify med klassen idag", hihihihi. menar du inte sportlife? söötis <3

2009-11-10 21:29:52
URL: http://ovlivia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]