sometimes

ibland har jag dåliga dagar.
idag är en av dom.
önskar jag kunde berätta allting som pågår i mitt huvud här, men vissa saker vill man ha privata.
man vill till exempel inte att ens föräldrar ska veta varje liten sak, varje tanke jag tänker.
men jag är glad att jag kom fyra i filmtävlingen. och jag är glad att jag har nanna, hon får mig så glad varje dag. hon får liksom skoldagarna att bli lite bättre, lite finare. jag är glad att jag har en vän som henne.
och jag är glad att jag har en vän som hanna också. jag älskar er. :)

nu är klockan fem över tio, och jag har druckit grapefruktjuice. jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.
inget slår my addict apelsinjuice. <3 inget slår apelsinjuice med fruktkött och isbitar. yummiiiiiie.

snart kommer syster hem.
jag längtar.

puss, fridayy

bettybusfis!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]