uhuuuu, skona mej

aj.

Jag känner mig helt handikappad. Sprutan gjorde väl inte så ont i sig, jag satt och stirrade på Eddie.
Men efteråt, shit då gjorde det ont och gör ont nu med! Jag kan inte röra armen ju...så förlåt, men det blir nog inte så många inlägg idag allstå.
Men nåt happy är att vi fick en biobiljett idag, för att vi hade varit med på öppet hus och hjälpt till med det och så. Så nu behöver jag inte betala båda biobesöken själv, jag ska ju på Lufslottet som sprängdes på fredag och Newmoon på lördag . :)
Hallå. Läskigt. Förut lät det som om någon pratade ur en radio här uppe på andra våningen. Och vi har ingen radio här uppe, och tvn var avstängd? Helskumt.
Haha, jag tycker ni ska läsa Eddies blogg idag...hahaha. Eddie du är alltid med om så konstiga saker, tre möss på vägen? tjadu.
förresten jag skulle testa voddler igår, men det blev helt cp. Jag starta filmen och sen så laggade det och typ kom fram "rate movie" jaha. Sen stängde jag av datorn för jag blev så arg. Stackars dator, hårt prövad.
men puss.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]