andra oktober tvåtusennio

G'DAY M8. ( jag är så exotisk )

Har ont i halsen och hostar. Inte kul alls!!!!
Hihi, precis sett på Ace Ventura II, så roooolig.
Allstå ikväll har jag inte en aning om vad jag ska göra. Jag tycker inte om att vara sjuk ju.
Det var helcreepy väder förut, ett stort regnmoln bara över vårat hus. Och sol typ 200 meter bort. Sen började det hagla. Fin klimatförändring vi har här i sverige.
Förresten så är det höst nu. Iallafall en höstmånad. Och det märks!!!
Jag fick ta fram mina gosiga tumvantar imorse när jag skulle gå till bussen, och jag höll på att frysa ihjäl om tårna. Usch. Men väldans mysigt må jag säga. Tända ljus, té och gosiga filtar är det tummen upp för. Ett plus i kanten för någon att mysa med, eller ett väldans bra program på tv. Som Greys anatomy till exempel.
Det var så sorgligt i onsdags. Såg ni det? Jag grät juuu, george dog ju. Usch vad bra det är.
Man blir så glad när det finns så bra tvprogram ibland. Och scrubs är det bästa som finns.
Jag är nog lite beroende av det tror jag.
Förresten så tänker jag skriva ett erfarenhets-inlägg här nån gång. Vet inte varför, men jag tänkte skriva om mina absolute knasigaste och coolaste erfarenheter.
Då lär man känna mig som person lite närmre. Men får slipa på det inlägget ett tag, det lär ju ta ett tag 8-) Hihi.

Åh. Nu blev allt tråkigt. Inga bra tvprogram, inget kul att göra, ingen är hemma och inga roliga sidor man kan besöka. Och att ha ont i halsen är inte det skojigaste som finns.

Hmmmmmmm. Ska nog ta och läsa lite.

Pusspuss molntuss.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]