gone with the wind

hej söta blogg, ligger i sängen med datorn i knät. Gosigt.
Försöker läsa lite i Så länge vi båda andas men det går inte så bra. Den biten jag är på nu är otroligt seg.

Igår blåste det. Idag har det blåst. När jag skulle gå till bussen idag kändes det som om jag skulle blåsa bort.
Igårkväll när jag skulle sova blåste det så mycket så jag fick ta på mig hörlurarna och somna till ljudet av musik, istället av att det låter som om hela huset ska rasa vilken minut som helst. Vi har så stadigt hus. Not.
Haha, det ringde två gånger på min mobil förut och jag blev jätterädd för jag kände inte igen numret och typ ingen ringer mig så jag svarade inte, men det var bara Lukas och han hade talat in ett röstsamtal, naaww :)
Ska spela in en film åt han och fredrik på höstlovet :D Ska bli spännande!

Jag och Louise myste lite framför tvn förut, åt fruktsallad med yoghurt och kollade bonde söker fru.
Imorgon drar hon till England, den fuskisen! Hoppas du och Martin får det bra :) Sightsee-a lite åt mig!

Nu ska jag sova, puss




Im trying so hard to let you off the hook
- men det går inte så bra...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]