gråt inte över spilld mjölk...

oj.

där hade jag tur.

Scenario; Frida sträcker sig fram mot mjölkglaset, som står på soffbordet. Råkar stöta till glaset som välter och all mjölk rinner ut över bordet. På bordet ligger mitt halsband, men också min Ipod. Min vanliga tur.. :)
Trodde verkligen inte den skulle funka indränkt i mjölk, men den startade.
Vad tur man kan ha ibland.

Nu ska jag fortsätta se på Rosa Bandet-galan. 8)
Något ni ser på? You should!

Förresten, idag har varit en väldigt oproduktiv dag. Inget mer att tillägga.

XOXO / Frida

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]