justee

glömde berätta en sak........JAG HAR HÖSTLOOV!! gud vilken skön känsla :D
Köpte hårfärg idag också, vilken färg och resultat får ni se imorgon när jag färgat det!! Blir nog überbra.
Nu är jag super tröööööttt. Undrar vem som åkte ut ur idol? Får ta o kolla upp tv4.se
pusshej

_____________________________________________________________

UPDATE; YES. Nicklas åkte ut, gott. :)
Nu är jag uppdaterad på det mesta, vet tex att IFK gick upp i serieledning. SM GULD, JATACK!!!!

slut för mej tack och hej.
sängen väntar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]