onsdag

Hej bloggen.

Mysig dag idag, hade 2 lektioner som vanligt.
Först såg vi på en film på multimedian, soft. Sen hade vi engelska, Ingrid hade kommit tillbaks från sin sjukskrivning, way much better than The Orv. Allstå Orvar. Våran vikarie. Han var ingen vidare lärare.
Men iallafall, på lunchen gick jag och Eddie till Cafe Nyfiken och fikade :) Jättemysigt. Jag åt kladdkaka och Eddie paj. Inget vi gör särskilt ofta, direkt. Men jag gillar det. Eftersom Nanna är på Ullared idag och Lina slutade efter multimedian så var det bara jag och Eddie. Du är bra, Eddie :) <3 

Ska försöka mig ut på en joggingtur igen ikväll.
VM kval idag! Så underbart. Måste ladda lite, hehe :D De måste måste måste vinna!
Har på nått sätt blivit ett stort fotbollsfan på senaste tiden, vad kan det bero på tro?
Älskar att se IFK spela, och att se Sverige spela.
Tycker om att se på fotboll, men inte att spela, haha...
Ska förmodligen mycket snart klicka hem en IFK tröja, eller så åker jag in till Blåvittshopen och köper en, ett måste ju! :D Så snygga är de.







<33333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]