Tonight's the night

UPDATE; resultatet blev 2-2. Inte jätte fel, de går iaf vidare till aik matchen på söndag. Men damn, vilken stämning! Klacken var i sitt bästa skick. Och jag sjöng. Lite lätt hes, men jätteglad. För inget slår ifkmatcherna. Ska sitta vid tvn på söndag med Hanna, biljetterna till den matchen är slutsålda sedan 4mån tillbaks, lite synd då jag velat se den. Tänk vilket draaag det måste vara!
Men jag är glad att jag var på Ullevi ikväll.

______________________________________________________________________________

Ikväll gäller det. En viktig match.
Förmodligen är det utsålt på Ullevi, riktigt grymt. :)
Jag är taggad.


IFK Göteborg - Halmstad BK








En stad, Ett lag.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]