Visste ni att...

… Jag är 148 cm kort?

… Jag är nöjd med min längd, den gör mig till mig!

… Jag älskar min familj och vänner överallt annat

… Jag är beroende av musik, jag kan inte åka buss utan ett par hörlurar i öronen…

… jag saknar en viss kille som bor i thailand just nu <3

… Min syster är en stor förebild för mig

… Min drömresa är till Madagaskar

… Mina absolut största intressen är foto och skidåkning, skulle vilja bli antingen skiddesigner eller skidfotograf

… Har nån sorts ”telefonfobi”

… Matte är det värsta jag vet

… Jag inte är särskilt social, föredrar att sitta tyst och lyssna när andra pratar

… Jag har en bisexuell kompis, det är koooolt

… Jag önskar att jag var med i tv serien ”Vänner”, skulle vilja vara Rachel!

… Mitt självförtroende är ibland jättebra, och ibland jättedåligt. Allt beror på vilka människor jag umgås med för tillfället

… Jag har lätt för att öppna mig för människor

… När jag var liten var jag ofta på sjukhuset, p.g.a min längd.

… Jag vill tatuera in mina syskons namn på min arm

… Jag kan inte sluta tänka på *

… Jag har klädångest, jag måste bestämma kläder dagen innan, annars ändrar jag kläder typ 4 ggr på morgonen innan jag är nöjd

… Jag tycker inte om julen

… Min favorithögtid är midsommar

… Jag älskar BMW 3-serien, sjukt snygg!




Kommentarer
Malin

SV: Hoppas allt är bra idag? :)

2009-10-13 10:27:09
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]