090924

hej bloggen.
Just nu sitter jag här i min säng, läser veckorevyn. På golvet ligger högar av kläder och det står en stog bag i mitten av rummet, som sakta men säkert fylls med klädesplagg och böcker.
Jag packar till helgen.
Att packa är inget kul, men det är värre att packa upp.

Har väldans mycket kvar att göra, och nu börjar idol........ hmm.. ska jag duscha, måla naglarna och packa klart eller ska jag se på idol? Svårt val..not!

Hihi. Packa kan jag göra senare, pusspuss.

Om jag inte skriver imorgon så hörs vi efter helgen.

Kommentarer
Malin

SV: Äntligen Fredag! :D

Vad händer i helgen då?

2009-09-25 11:48:58
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]