aint no other man?

Hm.
Trodde jag bara hade en boy in my mind, until idag.
Ville bara säga det :D


well, hade bara idrott och matte idag, sen arbetade jag, eddie och nanna med multimedia projektet, så det blir klart imorgon vid deadline. Grymt.

Har sett på idol, Mariette är grym.
Wathcar andra avenyn, shiiiiiiiet. Beroendeframkallande.
Har massvis med underbar musik på shufflen och mobajlen nu, gööööööött.

Lalalalalaaaaaaaa, imorgon är det wednesday och jag har bara 2 lektioner. Life's great sometimes.
Förresten jag tycker om min skinnjacka.
Men wtf? Ljudet försvann på tvn????? AHHHH jag dör!
AH shit vad tur det kom tillbaks.
Tror det var fel på avsnittet, det hördes nämligen ljud i bakgrunden, weird.

Juste; HANNA OM DU LÄSER DETTA VI MÅSTE TRÄFFAS SNART, JAG SAKNAR DIG. Och jag vet inte varför jag skriver det här när jag lika gärna kan skicka ett mess men hallå, jag är så effektiv idag.

näää, nu undrar jag om jag ska ta o koncentrera mej på the second avenue istället. pussis.
förresten. krung thep heter bangkok på thailändska.

Kommentarer
Malin

SV: Godmorgon!

Allt bra med dig idag? ^^

2009-09-30 11:16:24
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]