b sprängsten

tjipp

Sitter och lyssnar på springsteen, han är bäst. Har precis sett scrubs, åh vad jag älskar det. Blir alltid på så grymt humör när jag ser på det!
Nanna skulle egentligen komma hit idag, men det får bli imorgon istället. Hon skulle shoppa skor idag :)
Väntar på pappa just nu, hoppas han köpt en plattång!! Känner att jag inte kan se ut såhär i håret mer, det har typ böjt sig i topparna och jag får ingen ordning på det alls. buuuuuuuuh..

Eddie sa en skojig(konstig) sak idag;
- Jag har gått upp ett gram! Jag måste banta bort det!

Well, fåfäng var bara förnamnet på den pojken...haha!

Åh, multimedian var inte alls så kul som jag trodde den skulle bli. Alla trodde att dom visste bättre än mig och skit. Blir så sjukt sur på sånt. Men men. :/

Måste läsa ut de sista sidorna i När jag hör din röst nu, ska få låna den tredje boken av Nanna :D
Alla som inte läser Twilight böckerna, gör det!! De är inte alls sådär fåniga och tjejiga, de är helt underbara och man blir beroende. READ it for ffs!

oj. nu kommer Grey's . puss.



Min älskling till katt, Betty Boop och Jag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]