be cool stay in school

hey you.

Sitter i skolan, ska egentligen vara inne på photoshop..hehe.
Diskuterar just nu Tyra Banks. Jag och eddie tycker att hon är gryym :D
Hmm, nån sitter och lyssnar på nån askonstig musik, typ indisk eller nåt...
Nu övergick diskutionen till foundation och smink. Haha. Intressanta diskutioner vi har här.
Har foto, efter denna lektionen ska vi gå och fota oss, skolfoton. Sen slutar vi :D Mysigt.
När jag kommer hem ska jag nog läsa...och äta...och skörda på farmville, beroendeframkallandeeeee!
Hihi. Nanna kollar på mobiler, hittade just nu en från Dolce&Gabbana! Assnygg. :)
Ska fortsätta och nörda mig lite, pussochkram.


Kommentarer
Lisa

Håller med om FarmVille!! Helt sjukt! Det är ju inte ens snyggt :P Puussss <3

2009-09-07 22:43:59
Malin

Godmorgon!

Allt bra med dig idag? ^^

2009-09-08 10:42:58
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]