congratulatiöönZzz

HOLA SEÑoR ! :D

Varit på kalas hos farmor, 89 år blir hon, söta lilla farmor. Jättemysigt var det.
Tapas inspirerat.

Farfar har namnsdag, grattis älskade farfar. Du saknades idag.


Laddade ner några teman till min mobajl förut, nu har jag ett med Jack Sparrow. Jag älska'rt.
Kan inte bestämma mig vilket jag vill ha, så jag byter ungefär var 2,5:e minut.

nu kommer lite bilder från helgen, enjoy it dårå.

 

Fullt munderad med ifk tröja och ifk halsduk, men vad hjälpte det? Inte ett piss....:(

 

 

Linus&Johannas hus, så himla puttinuttigt och gulligt :D

Jag och min beloved jacka, lite cräjzy är jag ju. minen är rätt vanlig in my face.

PUUUUUUUUUUSS nu ska jag sova, hejs och svejs.

(vet inte vart energin kom ifrån, kanske från mintchokladen..)


Kommentarer
Malin

SV: Godmorgon!

Allt bra i morgonkylan? ^^.

2009-09-29 09:22:58
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]