det är bra.

Helgen var fin, Linus och Johanna bodde i världens sötaste hus. Öland var fint, borgholm och skördefesten var mysig, lite väl bonnigt men kul ändå. Hittade världens billigaste skinnjacka och 2 par Kawasaki skor. Jag blev lycklig.
En helt underbar helg helt enkelt. Bilresan hem tog 5 timmar, och utbudet på restaurangen längs vägen var mycket litet. Hittade en pizzeria inne i ljungby tillslut. Vi åt pizza och jag tycker om min nya skinnjacka.

Idag hade jag bara en enda lektion, alla media lektioner är inställda mån+tis, så imorgon börjar jag tio över elva.
Det är skönt.
Har plockat trädgårdsbjörnbär och trädgårdsäpplen. Hösten är så mysig.

Nu ska jag plugga lite matte och läsa lite.

Missa inte Svenska Hollywoodfruar ikväll, det blåser storm där.

Pussochkram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]